sobota 10. června 2017

Jarní update essence - jak si stojí?

Ahoj všichni!

Konečně jsem tu s novým článkem. Dnes bych se chtěla podrobněji zaměřit na novinky z posledního jarního updatu essence, které jsem měla možnost dostatečně vyzkoušet. Essence update probíhá vždy na jaře a na podzim a já se nemůžu dočkat, co nového nám přinese. Výhodou essence totiž je, že hodně reflektuje nové trendy, a to včetně těch, které se objevují u high.end značek.


Pořádná nálož, co říkáte? Jako první mě zaujala paletka tvářenek BlushPlay. V balení najdete celkem tři odstíny, přičemž jsou označené, že jeden by měl zastupovat tvářenku jako takovou, jeden je pro modelaci tváří a jeden pro rozjasnění. No. Jako já se toho moc nedržím a odstíny si míchám, jak se mi zachce. Jedná se o moc pěkné barvy, které budou slušet asi většině z vás a tvářenka je velice slušné kvality. Pigmentace je velká, ovšem roztírání do ztracena dá trochu více práce. Paletku bych doporučila těm, kdo si chtějí vyzkoušet tři různé odstíny a nechtějí zbytečně investovat do tří různých tvářenek. Hodí se taky na cesty, kdy můžete vytvořit několik různých looků.




Řasenka Volume stylist je obecně na blozích dost chválená, někteří ji dokonce vyzdvihují jako svoji nejoblíbenější řasenku. Čímž se jasně ukazuje, že řasenky jsou snad ta nejindividuálnější věc na světě. Mě totiž tahle řasenka moc nebaví. Ano, trochu řasy nabarví, ale ten efekt pro mě není dostatečně výrazný. Já vyžaduju opravdu výrazné řasy a tohle je na mě prostě málo.



Cushion linky - tak to bylo pro mě velké překvapení. Já moc těm novým vychytávkám nevěřím, proto jsem i zde byla skeptická. Ale ty linky jsou fantastické! Opravdu intenzivní černý odstín, velice dobře se s nimi pracuje, protože jsou dost tekuté a krásně drží. V průběhu let jsem už zcela zanevřela na gelové linky a používám jen fixu...a nebo tenhle kouzelný polštářek.



No...asi nikdy nepochopím, jak jako žijou lidi, co si malujou linky tužkou. I po více než patnácti letech, co se maluju, jsem tužky na oči nepochopila, přijde mi to jako malovat se kusem tupého klacku. V každém případě ale tahle dvojitá tužka na oči určitě potěší ty z vás, kdo s klacky nemáte problém. Intenzivní černý odstín a tělová barva jsou ideální duo pro oči orámované klackem. Na tužku dobrý, ale...víte jak ;).



Make-up Instant Matt byl pro mě dalším příjemným překvapením. Obecně se matujícím make-upům spíše vyhýbám, protože mám pleť smíšenou, a tak se bojím, aby nezvýrazňovaly suchá místa. To není ale případ tohohle produktu. Make-up je příjemně krémový, dobře se roztírá, krycí schopnost má určitě vyšší a na obličeji vydrží v dobrém stavu celý den. Odstín není pro úplné Sněhurky, ale já ho můžu už na jaře nosi. Má teplý podtón, což mi vyhovuje. Pro mě je toto jeden z nejlepších make-upů od essence.



Lesky a barvy na rty essence dlouhodobě patří k mým favoritům a nejinak je to u těchto. Mají docela slušnou pigmentaci, jsou opravdu hodně lesklé a odstíny mě baví. Tyto dva sice nevynosím úplně nejčastěji, přesto jsou zajímavé a neobvyklé. Myslím, že s lesky od essence prostě vedle nešlápnete a já je mám v kabelce pravidelně.



No a co teda ten jednorožec. Tak tohle bylo snad největší překvapení, a proto si ho nechávám na konec. Nečekala jsem absolutně nic, jednorožčí rozjasňovače jsem považovala za úplnou blbost vhodnou tak maximálně pro teenagery na hraní. A hádejte co. Jednotlivé odstíny sice samostatně vypadají bláznivě, ale jakmile je smícháte dohromady, dostanete nádherný přirozený rozjasňovač, který se u mě zařadil na přední příčky nejpoužívanějších. Jsem z toho v šoku a vám jednorožce rozhodně doporučím.




Oční stíny vhodné do paletky jsou podle mě skvělý nápad a i samá realizace nápadu se mi líbí. Stíny hezky vypadají, paletky jsou pěkné a neobsahují zbytečný přebytek plastu. Já zkoušela tyhle čtyři odstíny a kromě světle růžového, který opravdu nebyl takřka pigmentovaný, jsem byla vcelku spokojená. Se stíny se mi dobře pracovalo, vytvoříte s nimi pěkné denní líčení, ale dávejte pozor, protože zhruba po 8 hodinách začínají dost ztrácet na intenzitě. Cením ale samotný nápad a myslím, že stíny nejsou špatné, ale určitě to nejsou nejlepší stíny z drogérie.




Tak takto u mě obstály novinky essence. Našlo se pár překvapivě skvělých výrobků, za sebe bych vypíchla cushion linky, rozjasňovač a make-up. Zkoušeli jste už některý z těchto produktů? Jsem zvědavá na vaše zkušenosti.

Užívejte víkend,
IYF

2 komentáře:

  1. Líbí se mi ta paletka tvářenek, od Essence jsem už dlouho nic nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty gelové linky jsem si také zamilovala :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!