pondělí 19. června 2017

Česká péče s Astridem!

Ahoj všichni!

Nic mě netěší tak, jako psát o českých značkách. Mám to velké štěstí, že spolupracuji s Astridem, což je pro mě značka značně nostalgická a vyvolávající vzpomínky na dětství. Astrid už ale vůbec není takový, jaký si jej pamatujete desítky let zpátky. Nejen, že inovoval svoje obaly, ale neustále přidává do sortimentu nové a nové výrobky, což mě samozřejmě plní nadšením. Pár si jich dnes ukážeme.



Sortiment gelů a pěn na holení obvykle obcházím obloukem, podobné věci moc nepoužívám, protože mi přijde zbytečné mít další flašku ve sprcháči (kor když tam mám 14 sprchových gelů, že...). Nicméně pár jsem jich už v životě vyzkoušela, proto jsem byla zvědavá na tuto pěnu a gel. 



Gel na holení (zelený) je velice příjemný, dobře přilne k pokožce a nemá tendenci se smývat nebo někam mizet - pokud máte malý sprchový kout, kde stříká voda všude kolem jako já, tak to oceníte. Žiletka po něm krásně klouže a výsledek mě velice potěšil - nenašla jsem žádné "hluché místo". Gel zároveň příjemně voní a pokožka po něm nebyla vysušená, naopak mi přišla i vyživená a hebká, takže rozhodně spokojenost.



Pěna na holení (fialová) je podobný případ a bude to opravdu čistě na vás, jakou konzistenci preferujete. Naducaná krémová pěna se samozřejmě smyje snadněji, ale zase je s ní zábava, protože pěna...ok, možná tento faktor vnímám jen já :). Výsledek oholení mě opět uspokojil, neshledala jsem žádné chyby. Pokud si pěny či gely na holení kupujete, tak vám Astrid doporučím. 



Nohy, ty já často zanedbávám, a to především spodní část nohou, tedy chodidla. Dost trpím na suchá chodidla, proto jsem si libovala v SOS krému na nohy, který jsem si oblíbila hlavně na noc. Je poměrně hutný, takže se nemůžete pět minut po nanesení procházet doma po parketách, ale jako intenzivní péče na noc je super. Mám pocit, že nohám dá fakt něco navíc a mám jej u postele.




Sprej do bot by pak měla být samozřejmost, hlavně teď v létě, kdy nosím hodně baleríny, jej využiju. Hezky svěže voní a dobře neutralizuje zápach - jako smrad z umělých bot nepřebije úplně, ale aspoň to není takové zlo. Uchovávám v předsíni a používám denně.



Laky na vlasy jsou pro mě každodenní nutnost! Začaly mi totiž růst kolem hlavy nové vlasy, takže ze mě všude trčí ocásky. Ze dvou variant jsem si více oblíbila ten fialový, pro lesk vlasů. Nabízí střední zpevnění a neudělá vám z hlavy přilbu. 



Modrý lak pro velmi silnou fixaci je pak skutečný držák, určitě se bude hodit pro náročné účesy, já sama bych jej použila, kdybych si dělala vlny, které mi obvykle moc nevydrží. Vlasy ale trochu slepí - s tím se u silně tužícího laku musí počítat. Na obou lacích je pak fajn to, že moc nesmrdí.



  Jak vidíte, tak Astrid docela jede :). O žádném produktu nemůžu říct, že by se mi nelíbil. Oceňuju, že neustále přicházejí s novinkami, ostatně...další kupu pro vás už teď testuju, tak se můžete těšit na další článek ;).




A co vy a Astrid? Máte nějaký oblíbený výrobek?

Těším se na komentáře,
IYF


2 komentáře:

  1. Mě gel na holení nevyhovuje, strašně jsem po něm vysušená a mám šupinky na nohou, takže volím pěnu :) Krém na nohy je božský a laky moc nechválím, nám hodně slepují vlasy. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě teda zaujal krém na nohy, z práce mě dost bolí, takže si je každý večer musím masírovat nějakým krémem... Aspoň vím, jaký vyzkoušet příště :-)

    Hanča
    since-2015.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny vaše komentáře, moc mě těší!